Informujemy, że w dniu
3 stycznia biuro LGD będzie czynne do godziny 14.30
4 stycznia 2018 biuro LGD będzie nieczynne
5 stycznia biuro LGD będzie czynne do godziny 14.00
Za utrudnienia przepraszamy.
Specjalista ds. promocji i informacji
Wymagania konieczne:
1. wykształcenie wyższe,
2. staż pracy minimum 3 lata,
3. wiedza z zakresu funduszy strukturalnych w szczególności Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 oraz znajomość zagadnień Leader,
4. prawo jazdy kat. B,
Wymagane umiejętności:
1. zdolności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne,
2. umiejętność pracy w zespole,
3. umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Word i Excel oraz umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych,
4. znajomość pracy biurowej,
5. znajomość obsługi urządzeń biurowych,
Kwalifikacje pożądane i doświadczenie zawodowe:
1. minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu i zarządzaniu funduszami Unii Europejskiej
2. podstawowa znajomość dowolnego programu graficznego,
Warunki pracy na stanowisku:
1. stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
2. praca biurowa wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
3. pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze budynku, bez windy i podjazdu,
Warunki zatrudnienia:
umowa o pracę
1. na okres próbny: 1 etat, 1 miesiąc,
2. następnie na czas określony: 1 etat, 6 miesięcy
Zadania zgodne z powierzonym zakresem obowiązków, m.in.:
1. prowadzenie bieżącej obsługi kancelaryjnej biura,
2. bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
3. obsługa posiedzeń Rady i Zarządu LGD,
4. obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR,
5. prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania,
6. przygotowywanie grafik użytkowych typu: plakat, zaproszenie, ogłoszenie,
7. zastępstwo w pełnieniu funkcji kierownika biura,
8. fotograficzna obsługa imprez kulturalnych,
9. redagowanie notatek prasowych i innych materiałów tekstowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne
1. list motywacyjny;
2. życiorys – curriculum vitae;
3. oryginał kwestionariusza osobowego według załączonego wzoru;
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6. dokumenty poświadczające staż pracy i wymagane doświadczenie zawodowe;
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Miejsce i termin składania
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Stowarzyszenia - Lokalna Grupa Działania „STER”
ul. Rokicińska 125 lokal 26 (I piętro)
w Andrespolu lub drogą pocztową na adres biura LGD z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Specjalista ds. promocji i informacji” (liczy się data wpływu do biura LGD).
Termin składania ofert upływa w dniu 8 stycznia 2018 r. o godzinie 15:00.
Dodatkowe informacje
1. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach:
I. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie przez Kierownika biura listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze
II. postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
2. Kandydaci, którzy zostaną dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną o tym powiadomieni telefonicznie, a także otrzymają informacje dotyczące kolejnego etapu poprzez pocztę elektroniczną (e-mail).
3. Szczegółowych informacji dotyczących zakresu zadań realizowanych na wolnym stanowisku pracy udziela Jolanta Gołębiewska – Kierownik biura LGD, w godz. od 9:00 do 15:00,
tel. 42/ 642-25-64 lub 511088025 adres e-mail: biuro@lgd-ster.pl
4. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Informujemy, że w dniach 7 - 8 grudnia 2017 biuro LGD będzie nieczynne z powodu wyjazdu pracowników na szkolenie. Za utrudnienia przepraszamy.
W czwartek 30 listopada, odbyło się uroczyste podpisanie umów z Beneficjentami biorącymi udział w naborach na podejmowanie działalności gospodarczej oraz z Gminą Brójce, która otrzymała dotacje na dwa place zabaw. Przy tej okazji gościliśmy w Gminnym Domu Kultury w Wiśniowej Górze liczną delegację z Urzędu Marszałkowskiego z Marszałek Joanną Skrzydlewską i Dyrektor Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich Marią Kaczorowską na czele, Wójtów naszych gmin, Radnych, członków LGD "STER" a także innych zacnych gości. W części artystycznej, czas umilił nam występ znakomitego barytona Lesława Białeckiego, a Koło Gospodyń Wiejskich z Andrespola przygotowało Dziada Kapuścianego, który wpisany jest na listę produktów tradycyjnych.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym brzmieniem Kryteriów wyboru operacji w ramach konkursów organizowanych przez Stowarzyszenie LGD STER.
Kryteria wyboru operacji - inwestycje
Kryteria wyboru operacji - podejmowanie działalności gospodarczej
Kryteria wyboru operacji - rozwój działalności gospodarczej
Informujemy, że 20.11.2017 biuro LGD będzie nieczynne w godzinach 9.30 - 12.00
Informujemy, że w dniach 15 i 16 listopada 2017 LGD STER organizuje szkolenia w ramach aktywizacji mieszkańców obszaru LGD. W tych dniach biuro będzie nieczynne. Prosimy o kontakt telefoniczny 511-088-025.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniu 24 października 2017 biuro LGD będzie czynne do godziny 15.00.
Za utrudnienia przepraszamy.
.